Veel gestelde Vragen & Antwoorden
Hieronder is een overzicht van de meest gestelde vragen en antwoorden opgenomen. Als je het antwoord op jouw vraag niet kunt vinden of je wilt ons tippen over wat je hierin mist, neem dan contact op met onze klantenservice.
Stap 1: selecteer de locaties, het tijdstip en het aantal passagiers. Als u een tijdstip opgeeft waarop u op de luchthaven wilt worden opgepikt neem dan het tijdstip waarop uw vlucht arriveert. Als u meer tijd nodig heeft op de luchthaven geef dan in stap 3 van de boeking bij “opmerkingen voor de chauffeur” expliciet aan wanneer u op zijn vroegst opgepikt wilt worden. Als u een rit naar de luchthaven boekt hebben we in plaats van het tijdstip waarop uw vlucht vertrekt, het tijdstip nodig waarop u opgepikt wilt worden.
Stap 2: Selecteer welke service u wilt boeken. U kunt kiezen uit 4 verschillende mogelijkheden:
Stap 3: Vul uw naam, mobiele nummer en vluchtnummer in en kies een betaalmethode. Uw vluchtnummer is van groot belang. We gebruiken uw vluchtnummer om uw aankomsttijdstip in de gaten te houden, zodat we het tijdstip waarop we u oppikken kunnen aanpassen aan een eventuele vertraging, maar ook natuurlijk als u vroeger arriveert dan gedacht.
Houd er rekening mee dat de wetgeving rondom kinderzitjes kan verschillen van land tot land.
De voucher kan later komen, zeker als er een lange tijd zit tussen het moment van boeken en de datum en het tijdstip van de rit. Je krijgt de voucher in ieder geval op tijd, voor dat je de chauffeur ontmoet. Dus maak je geen zorgen als je bijvoorbeeld de dag voor de rit je voucher nog niet hebt ontvangen: de voucher wordt zowel per e-mail als sms naar je verzonden, dus zelfs als je al onderweg bent kun je je voucher nog per sms binnenkrijgen. De chauffeur krijgt bovendien dezelfde e-mail en sms, dus dat komt altijd goed!
De reden waarom vouchers soms laat kunnen binnenkomen bij je, is dat er soms tot op het laatste moment nog van uitvoerend chauffeur gewisseld moet worden en we je dus niet willen verwarren met steeds een nieuwe voucher te sturen met nieuwe chauffeursgegevens erop, vandaar.
Opgelet: als de 45 minuten voorbij zijn is de chauffeur gerechtigd te vertrekken als u hem niet van de vertraging op de hoogte hebt gesteld.
Opgelet: klachten moeten binnen 14 dagen na het voorval bij ons gemeld zijn, anders kunnen we niets meer voor u doen.
- Stap 1: Login op uw account op onze Homepage
- Stap 2: Selecteer “Mijn account”
- Stap 3: Selecteer “Mijn Boekingen” en kies de boeking die u wilt wijzigen. Vervolgens klikt u op de blauwe knop. U kunt uw vluchtnummer en passagiersgegevens nu wijzigen.
Als u nog geen TaxiTender account heeft verzoeken wij u om op de Homepage registreren te gebruiken en zo alsnog een account aan te maken. Wijzigingen kunt u weer met behulp van bovenstaande 3 stappen doorvoeren. U kunt op deze manier de volgende wijzigingen in uw boeking aanbrengen:
- Vluchtnummer
- Passagiersgegevens
Andere wijzigingen aan uw boeking: Andere wijzigingen aan uw boeking zijn veel ingewikkelder waardoor het makkelijker is om de bestaande boeking te annuleren en een nieuwe boeking te maken door in te loggen op uw account. Door in te loggen hoeft u uw naam, telefoonnummer etc. niet meer opnieuw in te geven.
- Stap 1: Login op uw account op onze Homepage
- Stap 2: Selecteer “Mijn account”
- Stap 3: Selecteer “Mijn Boekingen” en kies de boeking die u wilt annuleren. Vervolgens klikt u op de rode knop. Dat is alles.
Als u nog geen TaxiTender account heeft verzoeken wij u om op de Homepage registreren te gebruiken en zo alsnog een account aan te maken. De annulering kunt u weer met behulp van bovenstaande 3 stappen doorvoeren.
In alle andere gevallen gelden de annuleringsbepalingen uit de algemene voorwaarden. Let op! U kunt een rit niet meer annuleren na aanvangstijdstip van de rit.
Klantenservice TaxiTender
Heb je het gezochte antwoord niet gevonden in ons overzicht meest gestelde vragen, stuur dan een email naar onze klantenservice (booking@ttdev.nl) of bel een van de onderstaande klantenservice-nummers:
+31 43 31 16 925
+33 17 07 54 057
+39 07 07 96 67 18
Van maandag tot en met vrijdag tijdens kantooruren van 9:00 tot 17:00 uur, worden alle hieronder getoonde talen geboden. Buiten kantooruren is de service alleen in het Nederlands en Engels.
Andere vragen?
Ben je geinteresseerd in een commerciele samenwerking als affiliate of (r)etail partner, ga dan naar Sales support. Werk je voor een taxibedrijf en heb je interesse om voor onze klanten te rijden als partner van TaxiTender, ga dan naar Provider support.